5 December, 2021

کلمات اعتماد ساز چیست؟ 22 مورد که میتوانید به عنوان کلمات اعتماد ساز در نوشته هایتان استفاده کنید

احتمالا در جریان هستید که عبارت هایی که در تولید محتوا به کار میروند چقدر مهم و حیاتی هستند ، به احتمال 99% در جریان هستید که بعضی عبارات میتوانند خیلی مهم و حیاتی برای مقاله شما باشند به طور منحصر به فرد کلمات اعتماد سازی می باشند که میتوانند به اعتماد کسی که در حال مطالعه محتوای شماست کمک کنند

کلماتی که به شما کمک میکنند تا حس اعتماد به کسب و کارتان را برای مخاطب القا کنید بنابراین اگر : کپی رایتر هستید ، دارای کسب و کار آنلاین هستید و میخواهید فروشتان را بیشتر کنید و یا این که میخواهید ورودی گوگلتان را افزایش دهید به خواندن ادامه دهید

اعتماد همه چیز است :

این جمله خیلی چیز ها را تایید میکند ، موقعیت های مختلف را به چالش می کشاند و غوغا به پا میکند ، تا به حال به این فکر کردید که چرا برخی از مردم حاضر هستند پول بیشتری بدهند اما از ک کسب و کار یا برند خاصی خرید کنند؟ ریشه این قضیه فقط و فقط اعتماد می باشد

بیاید برای یک لحظه خودتان را به حای مخاطب بگذارید ف فرض میکنیم که خواهان خرید مخصول می باشید که دو وب سایت آن ار در دست دارند به یکی از انها اعتماد دارید و به دیگری نه به احتمال خیلی زیاد از ان وب سایتی که به آن اعتماد دارید خرید میکنید چه بسا که قیمت آن یکی نیز بیشتر باشد

برای جلب اعتماد مشتری چه باید کرد؟

و اما این همه از اعتماد صحبت کردیم و دانستیم که به چه اندازه اعتماد مهم است ولی مهم ترین سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه این اعتماد را ایجاد کنیم؟

فرقی نمیکند که بخواهید چنین کاری را خودتان انجام دهید یا آن که شرکتی این کار را بر عهده بگیرد در هر صورت دستور العمل یکی می باشد

راه های خیلی زیادی وجود دارد تا شما در نگاه مخاطبانتان معتبر بشوید ولی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین انها تولید محتوای درست می باشد که شما با کمک راهکارهای روان شناختی کاری میکنید و به گونه ای صحبت میکنید که مخاطبان ترغیب بشوند از خدمات شما استفاده کنند و یا محصول شما را خریداری کنند

اگر فقط مقدار کمی در دنیای اینترنت سررشته داشته باشید متوجه هستید که بخش زیادی از ابزارتان برای ایجاد این اعتماد تولید محتوای متنی و کلمات ان می باشد و در واقع بزرگ ترین و مهم ترین سلاح شما برای محافظت از هویت و اعتبار برندخودتان کلماتی می باشد که بر زبان می آورید و در وب سایتتان قرار میدهید

اهمیت این موضوع برای فروش و ارائه خدمات به مشتری بیش از 1000 برابر می باشد و از این رو ما پیشنهادمان به شما این است که تحت هیچ شرایطی کلمات تاثیر گذار را دست کم نگیرید

کلمات اعتماد ساز :

در ادامه مطلب 22 مورد از این کلمات را برای شما آورده ایم  کلماتی که مخاطب در برابر آن نمیتواند مقاومت کند و به طور ناخوداگاه تصویر اعاماد به کسب و کارتان در ذهنش شکل میگیرد .

  • کارشناس
  • متخصص
  • بهترین
  • زیرا
  • معتبر و دارای اعتبار
  • مورد اطمینان
  • نگران نباشید
  • تایید
  • هر زمان بخواهید میتوانید لغو کنید
  • تایید شده
  • قابل اعتماد
  • قابل برگشت
  • قابل تعویض
  • برگشت پول
  • بدون هیچ ضرری
  • بدون هیچ خطری
  • خصوصی
  • بازپرداخت
  • پزوهش
  • ایمن
  • امتحان شده
  • قبل از خریدتان آزمایشی تست کنید
  • ؟

 

 

در نهایت :

این مطلب را با یک آمار جالب تمام می‌کنیم. جالب است بدانید، همین 23 مورد از کلمات اعتماد ساز که آنها را معرفی کردیم (که شاید سرسری از آنها، رد شده باشید) باعث شده‌است تا نرخ کلیک “خرید” برای کسب و کارها، 12.7% افزایش داشته باشد. آیا این عدد برایتان کافی نیست؟ یا نمی‌خواهی این افزایش 12.7%ی را به کسب و کارتان هدیه بدهید؟ منتظر چه هستید؟ هر زمان که نیاز داشتید به این مطلب مراجعه کنید و از کلمات آن، استفاده کنید.

به همین دلیل است که می‌گوییم این کلمات اعتمادساز و تأثیر فوق‌العاده شان را دست کم نگیرید و در جای درست، بیانشان کنید.

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *