5 December, 2021
چطور سوالات متداول عالی را در

چطور سوالات متداول عالی را در 10 مرحله بنویسیم ؟

چطور سوالات متداول عالی را در 10 مرحله بنویسیم ؟

در اینجا نکات مهمی درباره نوشتن سوالات متداول ارائه شده است که از مشتریان پشتیبانی میکند و ارتباطات غیر ضروری را کاهش خواهد داد و تصویر برند شما را در چشم مشتری و یا مخاطب شما واضح و واضح تر ارائه میدهد

  • از موتور های جستجو استفاده کنید تا متوجه شوید مردم دقیقا چه میخواهند بدانند ، نیازشان چیست

در نکاتی راجع به چگونه نوشتن سوالات متداول گوگل به شما کمک خواهد کرد و داشتن سوالات متداول بهتر از داشتن موارد غیر مرتبط و آسیب رساندن به کارایی انها می باشد چرا که اگر افراد چیز مفید و یا جالب را یاد نداشته باشند حتی اگر بعدا آنها را بهبود ببخشید ، به انها باز نخواهند گشت

همچنین این که در نکاتی راجع به چگونهن نوشتن سوالات متداول شما میتوانید از گوگل برای تحقیق نیز استفاده کنید . تحقیق درمورد آنچه که مخاطبان شما را درباره محصول و یا خدمات شما گیج میکند استفاده کنید.

 چطور سوالات متداول عالی را در 10 مرحله بنویسیم ؟


چطور سوالات متداول عالی را در 10 مرحله بنویسیم ؟

  • ایده های سوالات متداول خودتان را با تحقیق درباره کلمات کلیدی اعتبار سنجی کنید

ابزار های رایگان و کاربردی خیلی زیادی وجود دارد که میتوانید برای بررسی کردن انچیزی را که افراد جستجو میکنند استفاده کنید .

این روش یک روش بسیار سریع و آسان برای آنچه که شما فکر میکند است با ویژگی تکمیل خودکار موتور های جستجووی خود شروع کنید تا ایده هایی را کسب کنید . پیشنهادات تکمیل خودکار google بای نوشتن متن را فراموش نکنید

  • سوالات واقعی مشتریان و چشم انداز های خود را اضافه کنید .

وقت خودتان را برای بررسی ایمیل ها ، تماس ها و گپ های مشتریان خود حداقل یک بار در ماه اختصاص بدهید و سوالات مشتریان را بر این اسال به روز کنید . به کلماتی که آنها برای توصیف مشکل خود به کار میبرند توجه کنید و انها را در بخش سوال مقاله آینه کنید.

این موضوع نه تنها به سئو سایت شما کمک میکند بلکه به مشتریانتان نشان میدهد که شما به سوالات آنها گوش میدهید و پاسخ سوال های آنها در یک صفحه می باشد

 چطور سوالات متداول عالی را در 10 مرحله بنویسیم ؟


چطور سوالات متداول عالی را در 10 مرحله بنویسیم ؟

  • ابتدا متداول ترین ، جدید ترین سوالات را لیست کنید

این موضوع ممکن است که بدیهی به نظر برسد اما خیلی از صفحه های پرسش و پاسخ موجود همچنان انها را به تریتیب حروف الفا لیست کرده اند و یا مقالات جدید را پایین صفحه اضافه میکنند که کار کاربر راحت تر یشود . سوالات متداول به طور مکرر است و اگر بازدید کنندگان بتانند سریعا به کمک خود برسند احتمالا به صلاحیت و امنیب وب سایت شما اعتماد خواهند کرد

  • سوالات متداول : خواهر و برادر کوچک وبلاگ شما

وبلاگ شما با نشان دادن این که در جریان هستید که مخاطب شما چه چیزی را دوست دارد و این که ارزش او را به اشتراک میگذارید اعتماد ایجاد میکند . همین مورد برای مفید ترین سوالات متداول نیز صادق می باشد بنابراین با اعتماد به آنها مثل مینی بلاگ ها رفتار کنید و آنها را بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خودتان قرار بدهدی

  • به هر سوال url خاص خود را ارائه بدهید

درست است که یک صفحه سوالات متداول قابل جستجو برای مبحث سئو می باشد ولی اگر هر مقاله شما url خاص خودش را داشته باشد خیلی بهتر است چرا که میدانیم مشتریان تمایل دارند به جای خواندن از طریق یک وب سایت از بالا به پایین سوالات خود را در گوگل جستجو کنند.

  • بررسی کنید که آیا مردم درباره مواردی که در سوالات متداول شما توضیح داده شده است از شما دوباره سوال میکنند یا خیر
  • افراد چه مدتی را در صفحه وب سایت شما سپری میکنند
  • از کلمات مشتریان خودتان برای نوشتن سوالات متداول استفاده کنید
  • با کمک یک متخصص حرفه ای سوالات متداول خود را بنویسید.
Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *