5 December, 2021

آموزش صفر تا صد تولید محتوا برای سایت

آموزش تولید محتوای درست و حسابی مهم ترین بخش سئو می باشد . مختوا ابزاری است که سئو کاران که هیچ ، همه در جریان هستند که چقدر مهم است و چقدر میتواند باعث اعتماد سازی و موفقیت کسب و کار اینترنتی شما بشود . تصور میکنیم که بدون داشتن مخاطب چگونه میتوانیم جذاب باشیم؟ چطور میتوانیم پیشرفت کنیم و یا محصولاتمان را به فروش برسانیم؟ اگر شما بهترین آثار هنری را هم خلق کنید ولی کسی آثار شما را نبیند چه ارزشی میتواند داشته باشد؟

گاهی وقت ها تا صحبت از تولید محتوای دیجیتال می شود به راحتی محتوا را به چند نوع محتوای دیداری و شنیداری میتوانیم تقسیم کنیم و شروع به تولید محتوا کنیم و انتظارمان این است که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم . با مثالی میخواهم آموزش تولید محتوا را برای شما توضیح دهم . تصور داشته باشید که تولید محتوا یک رشته دانشگاهی باشد و باید برایش کنکور بدهیم چه دیدگاه هایی درمورد تولید محتوا به وجود می آید که الان موجود نیست؟ فراموش نکنید که برچسب کارشناس تولید محتوا برای افراد بسیار بزرگ و برای بعضی از افراد دیگر به شدت کوچک است

فردی همه خوشبختی و آینده خودش را در رشته آموزش تولید محتودای دیجیتال میداند و فرد دیگری فقط بریا فرار از خدمت سربازی و یا داشتن تحصیلات وارد رشته می شود شاید این که عنوان رشته تحصیلی و شغل یکسانی داشتن آرزوی خیلی ها باشد اما اهداف با آن آرزو ها متفاوت خواهد بود پس از اول باید هدف خود را مشخص کند

همانطور که احتمالا در جریان هستید امروزه علاوه بر این که تولید محتوا و سئو آن در بهبود رتبه وب سایت ها در گوگل به شدت تاثیر گذار می باشد ف بازاریابی محتوا نیز نقشی غیر قابل انکار دارد . و مسئله تولید محتوا انقد مهم است که یکی از مدیران ارشد گوگل در اواخر سال 2017 درباره بهترین روش های سئو سایت که وب مستر ها باید بدانند اینطور گفته است : به طور کلی بهترین روش سئو تولید محتوای با کیفیتی می باشد که در اینترنت پخش می شود

باید درجریان باشیم که محتوا چیست و چه کاربری دارد :

قبل از این که شروعت به تولید محتوا کنید باید درک زیادی از محتوا داشته باشید لازم است که بدانید محتوا چه کاربری دارد یا اصلا به چه محتوایی اثر بخش میگویند؟ شاید با خودتان اینطور بگویید که چه فایده برای من که میخواهم تولید محتوا کنم دارد ! دوست من باور کن وقتی مفایهم را دقیق بدانی میتوانی بهترین محتواها را برای مخاطب خودت تولید کنی

🔸محتوا ذره بسیار بسیار کوچکی از دنیای دیجیتال

در دنیای دیجیتال، محتوا مهم تر و حیاتی تر از همیشه شده است و حالا باید از محتوا برای بازاریابی استفاده کنیم. بازاریابی محتوا پروسه ای است که در سه مرحله می توان آن را خلاصه کرد.

تحقیق قبل تولید محتوا: قبل از اینکه شروع به نوشتن و تولید محتوا کنید باید موضوع و عبارت کلیدی اصلی و محتواهای رقبای خود را بررسی کنید.

تولید و سئو محتوا: حالا شروع به تولید محتوا کنید و محتوایی را برای کاربر و هم گوگل تولید کنید که هر دو مخاطب محتوای شما هستند.

توزیع و ترویج محتوا (بازاریابی محتوا): خب حالا وقت آن رسیده که محتوای خودتان را در اختیار بقیه بگذارید تا از آن استفاده کنند.

دوستان عزیزم برای اینکه بتوانید مطالب باکیفیتی را همیشه در اختیار داشته باشید باید نویسنده خود را با مهارت ها و وظایف یک کارشناس تولید کننده محتوا آشنا کنید.

Creating Effective Content on sticky notes isolated on white background.

نمونه سوالاتی که باید در اختیار نویسنده محتوا بگذارید:

در حال حاضر چه فردی فضای کسب و کار را رهبری می کند و در مورد آن استدلال می کند؟ چرا؟

چگونه این فضا سبب کسب درآمد می شود؟

طرح چه نوع ایده هایی از نظر شرکت ممنوع است و نمی توان در مورد آن ها بحث کرد و چرا؟

طرح چه نوع ایده هایی معمولا مورد پذیرش قرار می گیرد و چرا؟

چه قوانین، محدودیت هایی برای فضای کسب و کار وجود دارد؟

چه گروهی از کاربران و مخاطبان جذب این فضا می شوند؟ آن ها در مورد چه چیزی به جست و جو می پردازند؟

چگونه میزان موفقیت شرکت در این فضای کسب و کار اندازه گیری می شود؟

در دنیای دیجیتال، محتوا مهم تر و حیاتی تر از همیشه شده است و حالا باید از محتوا برای بازاریابی استفاده کنیم. بازاریابی محتوا پروسه ای است که در سه مرحله می توان آن را خلاصه کرد.

تحقیق قبل تولید محتوا: قبل از اینکه شروع به نوشتن و تولید محتوا کنید باید موضوع و عبارت کلیدی اصلی و محتواهای رقبای خود را بررسی کنید.

تولید و سئو محتوا: حالا شروع به تولید محتوا کنید و محتوایی را برای کاربر و هم گوگل تولید کنید که هر دو مخاطب محتوای شما هستند.

توزیع و ترویج محتوا (بازاریابی محتوا): خب حالا وقت آن رسیده که محتوای خودتان را در اختیار بقیه بگذارید تا از آن استفاده کنند.

دوستان عزیزم برای اینکه بتوانید مطالب باکیفیتی را همیشه در اختیار داشته باشید باید نویسنده خود را با مهارت ها و وظایف یک کارشناس تولید کننده محتوا آشنا کنید.

 

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *